sâmbătă, 12 februarie 2011

benzina la moldoveni

chiar acuma am ajuns acasa de la moldoveni . am fost de mi-am facut plinul de benzina si gpl .benzina este 15,35lei moldovenesti ceea ar iesi la 4,2lei pe litru , iar gpl este 7,8 lei moldovenesti,adica 2ron.la un plin de benzina si unul de gpl te scoti cam cu un milion,ceea ce nu-i prea rau.in vama se sta un pic nu chiar exagerat ,totul a durat vreo doua ore si jumatate,se sta de cand cu evenimentele din vama.controlul este destul de sever nu-ti da voie cu mai mult de doua pachete de tigari . ma uitam la lukoil la ei numai masini romanesti ,s-au orientat este la 500metri de vama .
  bafta ,o zi buna!
 ps: ama scris articolul pentru ca ieri m-am chinuit vreo doua ore pe net sa aflu preturile si n-am gasit nimic concret.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu